Een blik op gewicht verliezen

Alleen in Amerika zouden miljarden dollars kunnen worden verkocht aan het verkopen van gewichtsverliesproducten aan mensen die een paar extra ponden moeten werpen. In een wereld vol hongersnood lijken Amerikanen op te komen als een natie van overfed, onder geoefende vetten die die zak aardappelchips niet kunnen zetten, stoppen met het eten van dat ijs of weigeren dat tweede (of derde?) Hulp van pasta. Amerika’s gewichtsprobleem – historisch opgelost door minder te eten en meer te oefenen – had nu een duizelingwekkend assortiment producten vermeerderd. Beroemdheden, voedingsdeskundigen, artsen, herbologen, hucksters en voormalige vetten hebben gekomen met duizenden producten die zijn ontworpen om vet te smelten, krachten voor slecht voedsel te verminderen, koolhydraten te blokkeren, suiker en vet te verminderen, pond te verliezen terwijl u slapen, en nog veel meer ..

Veel producten beweren dat, zolang u een van de pillen neemt, u kunt eten wat u wilt en daadwerkelijk afvallen. Er zijn voedingsplannen, calorie tellers, voedingsmiddelen die dagelijks gekookt worden en dagelijks worden geleverd, dansen en lopen weg naar gewichtsverlies, het hula gewichtsverlies programma, het Braziliaanse gewichtsverlies programma, de vetverbranding, buikreductie, evenwichtige vrouw, onevenwichtige vrouw. Je noemt het en het is op een gewichtsverlies infomercial. In feite zijn gewichtsverliesprogramma’s (los van fitnessprogramma’s en uitrusting, die kunnen leiden tot gewichtsverlies, maar worden verkocht als manieren om uw uiterlijk te verbeteren) meer dan 50% van alle inkomsten uit de infomercials van vandaag.

Een van de meest succesvolle gewichtsverlies infomercials ooit geproduceerd featured een product genaamd Bio Slim. Bio Slim is gemaakt door dokter Josh Leightberg en is een wetenschappelijk gedreven medisch geluidsprogramma dat bestaat uit verschillende kruidenpillen, die in combinatie met een dieetplan dat door Dr. Leightberg is gecreëerd, resulteerde in een veranderd metabolisme, een verbeterd spijsverteringskanaal en een sterkere anti- Immuunsysteem, die uiteindelijk tot een gestage, gezond gewichtsverlies leidde. Na het succes van Bio Slim namen een stevige stroom van niche-spelers, knockoff-artiesten en ondernemers naar de luchtwegen met hun draai, hun haak, hun product ontworpen om snellere en gemakkelijkere resultaten te leveren. Een van hen was het bekende en zeer succesvolle Fen-Phen dieet, dat een combinatie was van twee kruiden die bekend waren aan artsen en andere professionals in de industrie als kruidensnelheid. Hoewel de pillen nog steeds legaal waren, deden de pillen de eetlust volledig af, creëerde een euforische toestand in de gebruiker en leidden tot veel problemen, waaronder hartaanvallen, waardoor de FDA de belangrijkste stoffen verboden heeft uit gebruik in de VS.

Gewichtsverlies infomercials zijn zo krachtig en zo succesvol dat je voorzichtig moet zijn met welke producten je ervoor kiest te gebruiken. Net als met iets anders in het leven, als het te goed klinkt om waar te zijn, is het waarschijnlijk. Er is echt geen magische pil of stof die je op de bank laat zitten en enorme hoeveelheden slecht voedsel eet en je gewicht laat verliezen zonder een soort verschrikkelijke prijs te betalen. Ik noem Bio Slim als voorbeeld van een stellair product dat is ontworpen door een professionele dokter die het doel heeft om mensen te verbeteren en geld te verdienen. U zou een nummer kunnen noemen die aan iedereen die Bio Slim heeft besteld, direct bellen met Dr. Leightberg als u vragen of bezorgdheid over zijn product had. Dat zou je iets moeten vertellen over de man en het product waar hij zijn naam op zet.

Een ander ding om op te zoeken in gewichtsverlies infomercials zijn de add-ons. Populaire diëten zoals het Atkins-dieet dat niet op infomercials werd verkocht, maar succesvol werd door boekverkoop, interviews en mond tot mond, leidde tot het creëren van een hele reeks producten die u niet nodig had, die ontworpen waren om u te helpen op te blijven of te presteren Beter tijdens het Atkins plan. Lage koolhydraten en lage / geen carb snoepimitaties, soms tien keer duurder dan hun hogere carb-tegenhangers, hebben de luchtgolven overspoeld. Pillen die zijn ontworpen om de problemen die verband houden met het Atkins-dieet in infomercials te verminderen, te verminderen. Deze items worden doorgaans ontworpen door minder dan professionele personen die op zoek zijn naar een rage die ze in de eerste plaats niets te maken hebben gehad.

https://optimaalafvallen.wordpress.com/