Ace Magazine
Image default
Marketing

Nederlandse Facebook likes kopen

Bij Facebook kun je zowel een privépagina als zakelijke pagina nemen. Beide zijn gratis in gebruik. Het verschil is dat je de privépagina, ook wel vriendenpagina, vult met je privéleven. De zakelijke pagina, ook wel fanpage genoemd, kun je inzetten als verlengstuk van je bedrijf. Voor bedrijven die zelf geen website hebben, is Facebook nog belangrijker. Niet alleen via je website kun je nieuwe bezoekers binnenhalen maar ook via Facebook. Een leuke posts die jij hebt gepubliceerd wordt eenvoudig gedeeld en zo kom jij weer aan nieuwe klanten. Goede posts zijn dus van belang.

Groter bereik

Om je posts ook gevonden en gelezen te krijgen, heb je een bereik nodig. Standaard krijg maar een zeer klein percentage van de mensen die je pagina leuk vinden (vind-ik-leuks), je posts te zien. Dat noemen we je bereik. Komen er meer vind ik leuks bij, welke we pagina likes noemen, dan neemt het bereik ook toe. Meer mensen die je post (bericht) tegenkomen.

Facebook likes kopen

Je kunt op 3 eenvoudige manieren aan Facebook likes kopen.

Manier 1 is door regelmatig leuke posts te bedenken en gebruik te maken van een win en deel actie. Manier 2 is door een campagne in te zetten bij Facebook zelf. Waarschijnlijk wel de aller duurste oplossing maar het werkt. Manier 3 is door het aantal likes te kopen die je wilt hebben bij een vertrouwde webshop die hierin is gespecialiseerd. Denk daarbij aan bijvoorbeeld www.likes-kopen.nl

Internationaal en Nederlands

Je kunt heel goedkoop Internationale likes kopen. Heb je echter geen afzetmarkt in het buitenland, dan is het raadzaam om Nederlandse Facebook likes te kopen. Doe je dit bij de eerder genoemde webshop, dan krijg je 100% echte mensen die actief zijn en daarmee vergroot je het bereik. Je bereikt dus veel meer Nederlanders en verhoogt het aantal website bezoekers en sales op je website of webshop.

Betrouwbaarder

Met veel vind ik leuks op de teller, zie je er bovendien een stuk betrouwbaarder uit. Uit onderzoek is gebleken dat mensen sneller iets kopen of bestellen bij een bedrijf dat beduidend meer likes op de teller heeft. Met beduidend bedoelen we een verschil van 400 stuks tegenover 2400 stuks. Gelukkig kun je dit zonder enige moeite bereiken.