Een spannend bedrijfsuitje? Dat draagt bij aan teambuilding!

Wilt u een geheel nieuw bedrijfsuitje proberen? En bent u op zoek naar een bedrijfsuitje dat echt spannend en leuk is? Er zijn veel soorten bedrijfsuitjes al gedaan, maar deze nog niet. Neverrest heeft een spel ontwikkeld, genaamd Social Chaos. Dit is een spannend onderzoekavontuur die een beetje paranoia en de nodige verbazing veroorzaakt bij de deelnemers. Twee dagen voor het evenement worden de deelnemers namelijk al geteased. Ze worden tijdens de activiteit op een ludieke manier gedwongen om samen te werken, wat zeker bijdraagt aan de teambuilding. Er moet een verhaal gereconstrueerd worden aan de hand van videobeelden, ontmoetingen met acteurs en veel social media. Een spannend mysterie moet opgelost worden…

 

Een echt spannend en origineel bedrijfsuitje

Wanneer u een bedrijfsuitje organiseert wilt u waarschijnlijk rekening houden met de wensen van iedereen. Het kan erg lastig zijn om dan een spannend en origineel bedrijfsuitje te organiseren. Zeker voor een groot bedrijf, maar ook voor een kleine afdeling kan het lastig zijn. Veel verschillende meningen en mensen zorgen er vaak voor dat het moeilijk wordt om iets te vinden wat iedereen leuk vindt. Daarom is het belangrijk om niet iedereen mee te laten beslissen. Kies je uiteindelijk een echt spannend en origineel bedrijfsuitje, dan vindt iedereen het uiteindelijk toch wel leuk. Zo kunt u voor een bedrijfsuitje dat voor iedereen leuk is, en waarbij ook nog eens aan teambuilding gewerkt wordt, terecht bij Neverrest. Dan bent u verzekerd van een gezellige middag!

 

Een bedrijfsuitje moet leuk zijn voor iedereen

Iedereen betrekken in een bedrijfsuitje, daar gaat het om. Pas dan kunt u werken aan teambuilding. De spannende bedrijfstuitjes van Neverrest, zoals het bedrijfsuitje The Game of het teambuilding uitje Social Chaos, zijn vanuit hetzelfde idee bedacht: een bedrijfsuitje is bedoeld voor iedereen. Tijdens veel bedrijfsuitjes zie je vaak dat een deel van de groep niet helemaal mee doet. Of ze moeten wachten op andere teams, of ze hebben er geen zin in. Het is daarom de kunst om een bedrijfsuitje te ontwikkelen, dat ervoor zorgt dat iedereen meedoet en dat het leuk is voor iedereen. Hiervoor zijn verschillende ingrediënten nodig. Het uitje moet draaien om een spannend verhaal waarbij iedereen meegenomen wordt; niet alleen de meest aanwezige deelnemers. Iedereen heeft een rol en daardoor is het voor iedereen leuk.